Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.

Join the forum, it's quick and easy

Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.
Kreativmamma
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Weeeee, enda et forum jeg liker :)

3 posters

Go down

Weeeee, enda et forum jeg liker :) Empty Weeeee, enda et forum jeg liker :)

Poste  noflawsnostory Søn Mai 24, 2009 10:01 pm

Gratulerer med nystartet forum!! Her vil jeg gjerne bli med Smile

Faglig sett så har jeg kunstfagutdannelse med en liten dæsj med ped og kommunikasjon attåt. Min lidenskap ligger i visuelle uttrykk - helst fotografi, digital bildebehandling, scrapping og maling/tegning.
Personlig så er jeg for tiden enslig mamma til en herlig gutt på 4 år og vi bor i Kristiansand. Jeg har vært student nå de siste to årene og har et år til før jeg kastes hardt og brutalt ut i arbeidslivet (med mindre frilansingen blir nok da Cool ) Til neste år blir jeg visst 30 år... Det har gått fort!! cyclops

Håper jeg kan bidra med noe her! Smile Basketball
noflawsnostory
noflawsnostory

Antall Innlegg : 2
Join date : 24.05.2009

Til Toppen Go down

Weeeee, enda et forum jeg liker :) Empty Re: Weeeee, enda et forum jeg liker :)

Poste  Red Søn Mai 24, 2009 10:02 pm

noflawsnostory skrev:Gratulerer med nystartet forum!! Her vil jeg gjerne bli med Smile

Faglig sett så har jeg kunstfagutdannelse med en liten dæsj med ped og kommunikasjon attåt. Min lidenskap ligger i visuelle uttrykk - helst fotografi, digital bildebehandling, scrapping og maling/tegning.
Personlig så er jeg for tiden enslig mamma til en herlig gutt på 4 år og vi bor i Kristiansand. Jeg har vært student nå de siste to årene og har et år til før jeg kastes hardt og brutalt ut i arbeidslivet (med mindre frilansingen blir nok da Cool ) Til neste år blir jeg visst 30 år... Det har gått fort!! cyclops

Håper jeg kan bidra med noe her! Smile Basketball

Velkommen hit til oss! Det var hyggelig at forumet falt i smak! cherry

Det virker som om du har mange interresser å dele med resten av oss. flower

Hilsen Red og Admin
Red
Red

Antall Innlegg : 249
Join date : 23.05.2009
Age : 44
Bosted : Oslo

https://kreativmamma.norwegianforum.net/

Til Toppen Go down

Weeeee, enda et forum jeg liker :) Empty Re: Weeeee, enda et forum jeg liker :)

Poste  Kine Man Mai 25, 2009 12:09 am

Velkommen velkommen....

alien
Kine
Kine

Antall Innlegg : 62
Join date : 24.05.2009
Age : 39
Bosted : Skedsmo

Til Toppen Go down

Weeeee, enda et forum jeg liker :) Empty Re: Weeeee, enda et forum jeg liker :)

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet