ny ide for dere som liker aa reise
2 posters
Side 1 av 1
ny ide for dere som liker aa reise
Jeg har faatt en ide om aa starte en artikkelserie innenfor samme kategori / Eventyrlysten mamma. Artiklene skal handle om morsomme og kreative reiser med barn. Her kan alle delta. Har man selv vaert paa reise, kan man skrive en artikkel, og Kreativmamma kan redigere og publisere den. Saa lager vi en egen mappe som andre kan bruke som reisetips. Hva synes dere
Beklager at tastaturet ikke helt virker / haaper likevel det jeg skriver er forstaaelig...

Beklager at tastaturet ikke helt virker / haaper likevel det jeg skriver er forstaaelig...

Re: ny ide for dere som liker aa reise
hello red. Jeg er veldig interessert i å dele mine reiser til Kina og Australia med familien min. Min datter Andie er med oss i disse 2 ferier som gjorde det lettere å huske. La meg vite hva du skal gjøre og hvordan du kan begynne her. Takk. 
Book billig billetter hos GOTOGATE

oolicks_rNd- Antall Innlegg : 3
Re: ny ide for dere som liker aa reise
oolicks_rNd skrev:hello red. Jeg er veldig interessert i å dele mine reiser til Kina og Australia med familien min. Min datter Andie er med oss i disse 2 ferier som gjorde det lettere å huske. La meg vite hva du skal gjøre og hvordan du kan begynne her. Takk.
Hei! Igjen - besøk meg på www.kreativmamma.no
Jeg vil gjerne høre om din reise

» Å reise med barn - Alt går hvis man vil!
» Weeeee, enda et forum jeg liker :)
» Hei på dere :)
» Dere med nettbutikk
» Hei på dere jenter
» Weeeee, enda et forum jeg liker :)
» Hei på dere :)
» Dere med nettbutikk
» Hei på dere jenter
Side 1 av 1