Hei alle kreative mammaer!!
5 posters
Side 1 av 1
Hei alle kreative mammaer!!
Hei!
Jeg "må" vel presentere meg jeg også.
Jeg heter Linn, er en mamma på 25 år og samboer med verdens tøffeste mann på 27.
Jeg er mamma til 2 gutter ved navn Mathias og Sebastian.
Mathias ble født i november i 2007. Vi fikk beholde ham hos oss i 1 mnd før vi mistet ham i krybbedød.
Sebastian er lillebror og ble født i februar 2009. Altså snart 5 mnd gammel.
Jeg er bæremamma, tøybleiemamma, kosemamma og symamma.
Når jeg har tid til å sette meg ned å sy, så liker jeg best å lage bæretøy, barneklær og en og annen tøybleie. Innimellom syr jeg gardiner også.
Andre ting jeg liker å holde på med er tegning, lese en bok, surfe på nett, titte innom diverse forum jeg er medlem på, treffe venner og kjente, stelle litt i "Mathiashagen" og å bare nyte livet og den yngste sønnen min.
Til høsten har jeg søkt sykepleierstudiet, og planen er å utdanne meg til jordmor. Drømmejobben er å jobbe på fødeavdeling.
Jeg har for tiden en underskriftskampanje gående, som oppfordrer helseministeren til å opprette et tilbud om førstehjelskurs på barn for alle nybakte foreldre. Jeg har tenkt å skrive litt mer om den under "Idealistisk mamma". I mellomtiden kanskje du vil signére?
Link: http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=2138
Sånn, nå har jeg gitt ut en hel masse informasjon her.
Dette er altså "litt" av meg.
Håper alle har en god og varm sommer.
Jeg "må" vel presentere meg jeg også.
Jeg heter Linn, er en mamma på 25 år og samboer med verdens tøffeste mann på 27.
Jeg er mamma til 2 gutter ved navn Mathias og Sebastian.
Mathias ble født i november i 2007. Vi fikk beholde ham hos oss i 1 mnd før vi mistet ham i krybbedød.
Sebastian er lillebror og ble født i februar 2009. Altså snart 5 mnd gammel.
Jeg er bæremamma, tøybleiemamma, kosemamma og symamma.
Når jeg har tid til å sette meg ned å sy, så liker jeg best å lage bæretøy, barneklær og en og annen tøybleie. Innimellom syr jeg gardiner også.
Andre ting jeg liker å holde på med er tegning, lese en bok, surfe på nett, titte innom diverse forum jeg er medlem på, treffe venner og kjente, stelle litt i "Mathiashagen" og å bare nyte livet og den yngste sønnen min.
Til høsten har jeg søkt sykepleierstudiet, og planen er å utdanne meg til jordmor. Drømmejobben er å jobbe på fødeavdeling.
Jeg har for tiden en underskriftskampanje gående, som oppfordrer helseministeren til å opprette et tilbud om førstehjelskurs på barn for alle nybakte foreldre. Jeg har tenkt å skrive litt mer om den under "Idealistisk mamma". I mellomtiden kanskje du vil signére?
Link: http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=2138
Sånn, nå har jeg gitt ut en hel masse informasjon her.
Dette er altså "litt" av meg.
Håper alle har en god og varm sommer.
Linn- Antall Innlegg : 9
Re: Hei alle kreative mammaer!!
Velkommen hit, Linn!
Vi kommer til aa hoere mer om Linns viktige prosjekt paa Kreativmamma.
Vi kommer til aa hoere mer om Linns viktige prosjekt paa Kreativmamma.
Velkommen hit Linn
Så trist å høre om Mathias
Men så fint å høre om tiltaket ditt Det er en veldig fornuftig ide, og burde ikke være verken det vanskligste eller dyreste å gjennomføre.
Har signert, og skal oppfordre alle venner og kjente til å gjøre det samme
Ha en trivelig sommer
Hilsen linda
Så trist å høre om Mathias
Men så fint å høre om tiltaket ditt Det er en veldig fornuftig ide, og burde ikke være verken det vanskligste eller dyreste å gjennomføre.
Har signert, og skal oppfordre alle venner og kjente til å gjøre det samme
Ha en trivelig sommer
Hilsen linda
Hei!
Da har jeg også signert kampanjen din. Veldig trist å høre om Mathias, det er jo alle foreldres mareritt så jeg skjønner hvorfor denne underskriftskampanjen din er viktig for deg. Og den er viktig for alle foreldre men midt i ammetåke og omstilling er det vel ikke så lett å huske å få med seg et slikt kurs og da hadde det vært bra om det var en del av et opplegg som alle skulle gjennom.
Da har jeg også signert kampanjen din. Veldig trist å høre om Mathias, det er jo alle foreldres mareritt så jeg skjønner hvorfor denne underskriftskampanjen din er viktig for deg. Og den er viktig for alle foreldre men midt i ammetåke og omstilling er det vel ikke så lett å huske å få med seg et slikt kurs og da hadde det vært bra om det var en del av et opplegg som alle skulle gjennom.
Similar topics
» Tudelu alle sammen
» Min kreative dagbok - Fragaria Bergin!
» Min scrappe-hobby-blogg! Kreative Kikki
» Hei alle sammen!
» Heihei alle sammen!
» Min kreative dagbok - Fragaria Bergin!
» Min scrappe-hobby-blogg! Kreative Kikki
» Hei alle sammen!
» Heihei alle sammen!
Side 1 av 1