Heihei alle sammen!
3 posters
Side 1 av 1
Heihei alle sammen!
heihei alle kreative mammaer
Jeg heter da Lene, mammaen til Mikael på straks 2 år og Julie på nettopp fylte 7 mnd
Jeg fylte forresten 24 i går...
Er bosatt i Eidsvoll, med min kjære på 28.
her trives vi godt!
Vi har vært sammen i 6 år, og forlovet i 1 (uten planer om å gifte oss riktig enda..)
Er veldig (noen vil kanskje si ekstremt) glad i å bake, lage mat (særlig å prøve noe nytt) liker å scrappe (selv om jeg er nokså fersk), og andre morsomme ting
Elsker å prøve noe nytt!
Gleder meg til å se dette nye forumet vokse og få masse nye ikke minst kreative tips!
Jeg heter da Lene, mammaen til Mikael på straks 2 år og Julie på nettopp fylte 7 mnd
Jeg fylte forresten 24 i går...
Er bosatt i Eidsvoll, med min kjære på 28.
her trives vi godt!
Vi har vært sammen i 6 år, og forlovet i 1 (uten planer om å gifte oss riktig enda..)
Er veldig (noen vil kanskje si ekstremt) glad i å bake, lage mat (særlig å prøve noe nytt) liker å scrappe (selv om jeg er nokså fersk), og andre morsomme ting
Elsker å prøve noe nytt!
Gleder meg til å se dette nye forumet vokse og få masse nye ikke minst kreative tips!
Lenemor- Antall Innlegg : 10
Re: Heihei alle sammen!
Velkommen vennen min
Jeg gleder meg til å se alt det du har å by på, du er bare utrolig flink til mye.
Gleder meg til å se hva du slenger ut her
Klem
Jeg gleder meg til å se alt det du har å by på, du er bare utrolig flink til mye.
Gleder meg til å se hva du slenger ut her
Klem
Kine- Antall Innlegg : 62
tusen takk Kine
Lenemor- Antall Innlegg : 10
Velkommen inn til oss
Veldig hyggelig å se at dere interesserer dere. Vi håper og tror at mange kan dra nytte av hverandre her inne!
Med vennlig hilsen Red og Admin
Veldig hyggelig å se at dere interesserer dere. Vi håper og tror at mange kan dra nytte av hverandre her inne!
Med vennlig hilsen Red og Admin
Side 1 av 1