Tudelu alle sammen
3 posters
Side 1 av 1
Tudelu alle sammen
Skal vera snill jente å presangtere meg. Er ei jente på 28 vintrar, gift og har tre trollunger i alderen 2-3,5 og snart 5 år.
Har vert heimeverande i snart 6 år ( oi, var det blitt så mangen år no ) Var ikkje heilt det som var planen i utgangspunktet men det blei no ein gong slik.
Til høsten starter eg med studier og forhåpentligvis starter eg mitt eige foretak om 3 års tid.
Mine hobbyer er for det meste foto. Liker å leike meg med fotoapparatet, og litt biledredigering. Ellers så tar ungane ein ganske stor del av tida mi.
Det var litt om meg. Gleder meg til følgja med her. Etterkvart som forumet blir fylt opp, blir det nok ein del tips å fange opp for oss som skal starte våre eigne små bedrifter.
Har vert heimeverande i snart 6 år ( oi, var det blitt så mangen år no ) Var ikkje heilt det som var planen i utgangspunktet men det blei no ein gong slik.
Til høsten starter eg med studier og forhåpentligvis starter eg mitt eige foretak om 3 års tid.
Mine hobbyer er for det meste foto. Liker å leike meg med fotoapparatet, og litt biledredigering. Ellers så tar ungane ein ganske stor del av tida mi.
Det var litt om meg. Gleder meg til følgja med her. Etterkvart som forumet blir fylt opp, blir det nok ein del tips å fange opp for oss som skal starte våre eigne små bedrifter.
Urt- Antall Innlegg : 9
Re: Tudelu alle sammen
Urt skrev:Skal vera snill jente å presangtere meg. Er ei jente på 28 vintrar, gift og har tre trollunger i alderen 2-3,5 og snart 5 år.
Så hyggelig at du ønsker å delta i vårt fellesskap!
Hva skal du studere og hvilke planer har du for eget foretak?
Velkommen!
Hilsen Red og Admin
Velkommen urt`en min.
VEt du har mye å bidra med her, gleder meg
Klemmer
Klemmer
Kine- Antall Innlegg : 62
Red skrev:
Så hyggelig at du ønsker å delta i vårt fellesskap!
Hva skal du studere og hvilke planer har du for eget foretak?
Velkommen!
Hilsen Red og Admin
Eg skal begynne å studere ernæringsfysiologi. Så om tre år håper eg å ha ein bachelor grad som erneringsfysiolog.
Sidan eg ikkje kan jobbe på sjukehus og liknande plassar i første omgang ( då må eg ta master graden som er to år til på skule ) ser eg for meg at eg jobber for treningsstudioer, barnehager, skuler og andre som vil ha råd og hjelp til kostholdsplanlegging og ting i den gata der.
Kine skrev:Velkommen urt`en min.
Klemmer
Kine snuppa mi
Side 1 av 1