Dere med nettbutikk...
+6
Red
divakjoler
UrbanMum
Imra
Draw-A-Line
Marianne
10 posters
Side 1 av 1
Re: Dere med nettbutikk...
Jeg har kjøpt en pakke fra Mamut. Veldig enkelt. Ikke så utrolig spennende, men jobber med saken.
Mamut kostet jo litt, har ikke hørt om Zen-Cart, men googlet det og ser det er gratis. Er dere førnøyd? Evt hvordan er den med betalingsløsning og hva slags bruker dere?
Draw-A-Line skrev:Mamut kostet jo litt, har ikke hørt om Zen-Cart, men googlet det og ser det er gratis. Er dere førnøyd? Evt hvordan er den med betalingsløsning og hva slags bruker dere?
Jeg er i alle fall veldig fornøyd! Det krever at du har litt grunnleggende kunnskap om koding og så videre, dog, jeg slet litt i starten før jeg skjønte opplegget... Jeg bruker forhåndsbetaling og paypal foreløpig, men den har også støtte for dibs.
takk for svar! Ser at jeg har svart deg et annet sted her inne også, akkurat nå
Jeg har kun forhåndsbetaling og postoppkrav, men ser jo at det stopper impulskjøp og kanskje ikke er så bra. Kunne få en løsning som koster 450,- i månenden. + 2000,- i oppstart som jeg forresten har klart å betale allerede... Dyrt?
Jeg har kun forhåndsbetaling og postoppkrav, men ser jo at det stopper impulskjøp og kanskje ikke er så bra. Kunne få en løsning som koster 450,- i månenden. + 2000,- i oppstart som jeg forresten har klart å betale allerede... Dyrt?
Har avtale med DIBS jeg og...
Koster 250 kr mnd eller noe slikt?? valgte den billigste månedsprisen så får man heller oppgradere på sikt..
Syntes Zen-cart har vært relativt greit å jobbe med. det hele var litt vanskelig i starten,men jeg har tynt de Zen-cart-kjennerene for alt det har vært verdt hehe...
Koster 250 kr mnd eller noe slikt?? valgte den billigste månedsprisen så får man heller oppgradere på sikt..
Syntes Zen-cart har vært relativt greit å jobbe med. det hele var litt vanskelig i starten,men jeg har tynt de Zen-cart-kjennerene for alt det har vært verdt hehe...
Jeg har brukt www.jetshop.no - er egentlig fornøyd. Men syns det er litt omstendelig til tider. Men skal kanskje oppgradere til en annen pakke som er litt bedre. Men de er utrolige gode på service, og veldig flinke til å skreddersy:)
Bruker Dibs jeg..'
Dere som har forhåndsbetaling, hvordan funker det? Kunne tenkt meg å prøve. Er mange damer som sliter litt med å betale med visa..haha:) Dessuten trenger de jo kodekortet fra banken og det er det jo ikke alle som har med seg rundt....
Bruker Dibs jeg..'
Dere som har forhåndsbetaling, hvordan funker det? Kunne tenkt meg å prøve. Er mange damer som sliter litt med å betale med visa..haha:) Dessuten trenger de jo kodekortet fra banken og det er det jo ikke alle som har med seg rundt....
Forhåndsbetaling fungerer med at de i ordrebekreftelsen får tilsendt et kontonr som de skal betale til.
Det er først når jeg ser i nettbanken at pengene har kommet inn at varene blir sendt.
At det blir synelig tar 1-5 dager alt ettersom hvilken bank kunden og du har
Det er først når jeg ser i nettbanken at pengene har kommet inn at varene blir sendt.
At det blir synelig tar 1-5 dager alt ettersom hvilken bank kunden og du har
divakjoler skrev:Mannen min har laget det tekniske, og jeg har laget designen.
Har du en link til hjemmesiden? Jeg vil gjerne se...
Favaspiren skrev:Vi bruker eZpublish http://ez.no/company/news/online_success_with_unique_children_s_books
Hvis dere har noen spørsmål angående nettsider, kan dere spørre Petter - vår dyktige webdesigner og eneste hane i hønseflokken
Jeg gjør designen, konfigurering og programmering selv. Det er billigst og så får jeg det akkurat som jeg vil. Bruker Magento e-commerce, som er open source (altså gratis) men nyere og litt mer fleksibel enn Zen cart.
MayaB- Antall Innlegg : 8
Eksport av salgsdata
MayaB skrev:Jeg gjør designen, konfigurering og programmering selv. Det er billigst og så får jeg det akkurat som jeg vil. Bruker Magento e-commerce, som er open source (altså gratis) men nyere og litt mer fleksibel enn Zen cart.
Har sett litt på MC selv, men ikke våget å gå inn i det. Hvordan behandler MC ordrene? Kan en ordre eksporteres og så importeres inn i et faktureringssystem feks. :?)
Hvilken webbutikk
Blir nysgjerrig nå - hva er adressen til webbutikken din :?)MayaB skrev:Jeg gjør designen, konfigurering og programmering selv. Det er billigst og så får jeg det akkurat som jeg vil. Bruker Magento e-commerce, som er open source (altså gratis) men nyere og litt mer fleksibel enn Zen cart.
Favaspiren skrev:MayaB skrev:Jeg gjør designen, konfigurering og programmering selv. Det er billigst og så får jeg det akkurat som jeg vil. Bruker Magento e-commerce, som er open source (altså gratis) men nyere og litt mer fleksibel enn Zen cart.
Har sett litt på MC selv, men ikke våget å gå inn i det. Hvordan behandler MC ordrene? Kan en ordre eksporteres og så importeres inn i et faktureringssystem feks. :?)
Ja, jeg forstår det sånn at det skal være mulig. Akkurat nå gjør jeg siste finish på konfigureringa, så er butikken oppe og går som normalt. Da kan jeg legge inn adressen. Hvis du vil se nå, kan du sende meg en PM, så kan du få se men butikken er altså under utvikling.
God info finner du her: http://www.magentocommerce.com/wiki/welcome_to_the_magento_user_s_guide/
Og så må jeg få skryte av at de har en helt fantastisk support, jeg har fått masse hjelp under veis.
MayaB- Antall Innlegg : 8
Ikke for å stjele tråden altså, men har et spørsmål til dere med nettbutikk også. Til dere som bruker Zen-cart, hvilken host bruker dere?
MVH Reggius
MVH Reggius
Reggius- Antall Innlegg : 11
Similar topics
» Dere med nettbutikk
» ang nettbutikk
» regnskapsprogram (og -utstyr) for nettbutikk
» Hei på dere :)
» Vurderer å kjøpe nettbutikk.
» ang nettbutikk
» regnskapsprogram (og -utstyr) for nettbutikk
» Hei på dere :)