Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.

Join the forum, it's quick and easy

Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.
Kreativmamma
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Ikke bare mamma

2 posters

Go down

Ikke bare mamma Empty Ikke bare mamma

Poste  Red Tir Jun 09, 2009 11:31 pm

Kremt... Jeg prøver å lime inn bilde av omslaget på boka mi, men jeg får det ikke til, kan du hjelpe meg igjen, Admin? Embarassed Du er alltid en venn i nøden når jeg kommer til kort på PC-en... lol!

Glad i deg, masse klemmer... I love you
Red
Red

Antall Innlegg : 249
Join date : 23.05.2009
Age : 44
Bosted : Oslo

https://kreativmamma.norwegianforum.net/

Til Toppen Go down

Ikke bare mamma Empty Re: Ikke bare mamma

Poste  Emmi Tor Jun 11, 2009 9:37 pm

hø?

du må scanne eller ta et bilde med digitalt kamera. Du kan ikke bare lime det på skjermen. Razz

Emmi

Antall Innlegg : 30
Join date : 25.05.2009
Bosted : Trondheim

Til Toppen Go down

Ikke bare mamma Empty Re: Ikke bare mamma

Poste  Red Tor Jun 11, 2009 9:49 pm

Emmi skrev:hø?

du må scanne eller ta et bilde med digitalt kamera. Du kan ikke bare lime det på skjermen. Razz

Den var fin, Emmi Wink
Red
Red

Antall Innlegg : 249
Join date : 23.05.2009
Age : 44
Bosted : Oslo

https://kreativmamma.norwegianforum.net/

Til Toppen Go down

Ikke bare mamma Empty Re: Ikke bare mamma

Poste  Emmi Tor Jun 11, 2009 9:53 pm

men seriøst, hva er det du prøver å gjøre? Jeg er viden kjent for mine nerdekrefter

Emmi

Antall Innlegg : 30
Join date : 25.05.2009
Bosted : Trondheim

Til Toppen Go down

Ikke bare mamma Empty Re: Ikke bare mamma

Poste  Red Tor Jun 11, 2009 11:15 pm

Emmi skrev:men seriøst, hva er det du prøver å gjøre? Jeg er viden kjent for mine nerdekrefter

Jeg har omslaget inne på pcen min, og Admin har den samme. Jeg prøver å laste opp bildet av omslaget, så alle kan se det. Smile
Red
Red

Antall Innlegg : 249
Join date : 23.05.2009
Age : 44
Bosted : Oslo

https://kreativmamma.norwegianforum.net/

Til Toppen Go down

Ikke bare mamma Empty Re: Ikke bare mamma

Poste  Emmi Tor Jun 11, 2009 11:53 pm

Det første du må gjøre er å velge reply, over feltet du skriver i ser du en menylinje.
Velg ikonet som heter "host an image". Dette er en innebygd funksjon som hjelper deg i å lagre bildet på "internett". Dvs det lagres på en server og man får en nettadresse til bildet.
Alternativt kan du ha bildet i et eget album, jeg lagrer mine hos photobucket.com, andre bruker knutsen foto eller hva det nå heter. Det er mange slike bilde-hotell på nettet.

Åkei, så du velger "host an image". Det popper opp et vindu og "browse" til du finner bildet på maskina og velg det. Så velger du "host it". Du blir da tatt til imageshack og får en nettadresse til bildet der. Kopier direktelinken og gå tilbake til vinduet her på forumet. Nå trykker du på knappen til høyre for den første; altså "Legg til bilde". Når du får opp det lille vinduet limer du inn lenken der. Trykk ok, og du er ferdig!

Alternativt, hvis du vil at lenken til bildet skal vises, istedet for at bildet skal vises direkte i posten din, så limer du bare lenken inn i tekstfeltet. Da kan det lønne seg å velge den kortversjonen som imageshack har, altså "short link to image". Ellers har det ikke noe særlig betydning hvilken av de linkene du velger, begge veiene fører til Rom.

cyclops

Emmi

Antall Innlegg : 30
Join date : 25.05.2009
Bosted : Trondheim

Til Toppen Go down

Ikke bare mamma Empty Re: Ikke bare mamma

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet