Er det flere kunstnere her inne?
2 posters
Kreativmamma :: Kunstnerne :: Kunstnerne
Side 1 av 1
Er det flere kunstnere her inne?
Eller noen andre kreative sjeler som driver med visuelle uttrykk? Jeg liker egentlig ikke bruke tittelen kunstner, det er liksom blitt en spøk for de litt sære i kjortel, og jeg går absolutt ikke i kjortel, men er litt sær på min egen måte kanskje....?
Jeg jobber med visuelle uttrykk innen billedkunst/ illustrasjon, foto og smykker og blir skikkelig uttafor om jeg ikke får drive med det
Noen flere av oss her inne? 
Jeg jobber med visuelle uttrykk innen billedkunst/ illustrasjon, foto og smykker og blir skikkelig uttafor om jeg ikke får drive med det

Re: Er det flere kunstnere her inne?
Draw-A-Line skrev:Eller noen andre kreative sjeler som driver med visuelle uttrykk? Jeg liker egentlig ikke bruke tittelen kunstner, det er liksom blitt en spøk for de litt sære i kjortel, og jeg går absolutt ikke i kjortel, men er litt sær på min egen måte kanskje....?
Jeg jobber med visuelle uttrykk innen billedkunst/ illustrasjon, foto og smykker og blir skikkelig uttafor om jeg ikke får drive med detNoen flere av oss her inne?
Jeg ser på deg som en kunstner - i aller høyeste grad

Re: Er det flere kunstnere her inne?

Ikke sant... Kanskje bare meg selv som setter opp den hindringen, for det kan bli litt spesielt å presentere seg som kunstner. Men kanskje det faktisk er det jeg er ja... hmmm. Noe å jobbe med.

» Noen flere her inne med egen bedrift?
» Er det flere skrivelystne her?
» Ny her inne!
» kan vil si at æ e temmelig fersk her inne ja:D
» mammagründer??
» Er det flere skrivelystne her?
» Ny her inne!
» kan vil si at æ e temmelig fersk her inne ja:D
» mammagründer??
Kreativmamma :: Kunstnerne :: Kunstnerne
Side 1 av 1