Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.

Join the forum, it's quick and easy

Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.
Kreativmamma
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

starte studio?

3 posters

Go down

starte studio? Empty starte studio?

Poste  ballerina Tor Jun 04, 2009 9:27 am

Hei alle sammen,
Jeg går med en liten "bebi" i magen....jeg vet ikke når eller om det kommer til å bli i det hele tatt, men jeg tenker litt på å starte mitt eget dansestudio!

Jeg jobber mye freelans nå, så jeg har et foretak allerede.....

Den foreløpige planen er å sjekke ut litt interesse her jeg bor (for ønsket er å starte noe lokalt), og snakke med andre som har gjort dette før meg. (skal bla treffe ei i kveld)

Kan jo nevne at jeg akuratt har sagt opp jobben min også. Så forandring skal det bli uansett;)
ballerina
ballerina

Antall Innlegg : 5
Join date : 24.05.2009
Age : 45
Bosted : Oslo

Til Toppen Go down

starte studio? Empty Re: starte studio?

Poste  Red Tor Jun 04, 2009 10:46 am

ballerina skrev:Hei alle sammen,
Jeg går med en liten "bebi" i magen....jeg vet ikke når eller om det kommer til å bli i det hele tatt, men jeg tenker litt på å starte mitt eget dansestudio!

Jeg jobber mye freelans nå, så jeg har et foretak allerede.....

Den foreløpige planen er å sjekke ut litt interesse her jeg bor (for ønsket er å starte noe lokalt), og snakke med andre som har gjort dette før meg. (skal bla treffe ei i kveld)

Kan jo nevne at jeg akuratt har sagt opp jobben min også. Så forandring skal det bli uansett;)

Så gøy! Det synes jeg absolutt du skal satse på! Lykke til! cherry
Red
Red

Antall Innlegg : 249
Join date : 23.05.2009
Age : 44
Bosted : Oslo

https://kreativmamma.norwegianforum.net/

Til Toppen Go down

starte studio? Empty ballen ruller....

Poste  ballerina Fre Jun 05, 2009 11:21 pm

Ja, da er jeg igang.....
Jeg var på en sommerfest med en av mine jobber i går, og luftet ideen der. Snakket bla med sjefen min (som har oppfordret meg til dette før Surprised ) og hun syntes det var en kjempeide. Vi snakket litt løst om det, og hun nevnte muligheten for at vi kunne gjøre et samarbeid om jeg ønsket det....

Etter en god natts søvn, diskusjon med mannen, og enda mer tenking, kom jeg fram til at jeg veldig godt kunne tenke meg og gjøre det i samarbeid med henne. Hun har drevet studio i 20 år, og jeg kan lære utrolig mye av å gjøre det på den måten. Så jeg tok en kjapp tlf og vi har avtalt møte til uka...

Jeg har ringt på 3 lokaler, og har avtaler om å se på lokaler og snakke med folk i neste uke. Jeg har snakket med skolen om å få lov til å reklamere, og jeg har vært i kontakt med en barnehage for å komme å gjøre gratis opplegg for barna der (for å promotere kursene)

Ja, det har altså skjedd mye i dag..... Laughing
ballerina
ballerina

Antall Innlegg : 5
Join date : 24.05.2009
Age : 45
Bosted : Oslo

Til Toppen Go down

starte studio? Empty Re: starte studio?

Poste  Red Søn Jun 07, 2009 7:31 pm

Så gøy! bounce sunny

Sørg for å holde oss oppdatert!
Red
Red

Antall Innlegg : 249
Join date : 23.05.2009
Age : 44
Bosted : Oslo

https://kreativmamma.norwegianforum.net/

Til Toppen Go down

starte studio? Empty har sett på lokaler....

Poste  ballerina Man Jun 08, 2009 9:38 pm

I dag har jeg vært å sett på to lokaler. Begge er i grunn egnet, men jeg mangler pris fra ett av dem for å ta en skikkelig vurdering. Skulle høre fra dem i morgen, så da er det bare å vente. Smile
ballerina
ballerina

Antall Innlegg : 5
Join date : 24.05.2009
Age : 45
Bosted : Oslo

Til Toppen Go down

starte studio? Empty Re: starte studio?

Poste  UrbanMum Ons Jun 10, 2009 9:00 pm

Så utrolig spennende - LYKKE TIL! Gleder meg til å høre mer!
UrbanMum
UrbanMum

Antall Innlegg : 36
Join date : 24.05.2009
Age : 37
Bosted : Kristiansand

http://www.urbankids.no

Til Toppen Go down

starte studio? Empty Lokale er i boks!!

Poste  ballerina Søn Jun 14, 2009 4:11 pm

Jeg fikk svar fra det mest aktuelle lokale i går! De ville gjerne leie ut til meg, og til en bra pris!!
Timeplanen og info-folder går i trykken i morgen...sammen med annonser i avisene!

På tirsdag skal vi ut til skoler/barnehager og levere ut info, og henge opp plakater på alle aktuelle steder!

Da er vi nesten i gang her...mangler bare elever Laughing
ballerina
ballerina

Antall Innlegg : 5
Join date : 24.05.2009
Age : 45
Bosted : Oslo

Til Toppen Go down

starte studio? Empty Re: starte studio?

Poste  Red Søn Jun 14, 2009 9:59 pm

ballerina skrev:Jeg fikk svar fra det mest aktuelle lokale i går! De ville gjerne leie ut til meg, og til en bra pris!!
Timeplanen og info-folder går i trykken i morgen...sammen med annonser i avisene!

På tirsdag skal vi ut til skoler/barnehager og levere ut info, og henge opp plakater på alle aktuelle steder!

Da er vi nesten i gang her...mangler bare elever Laughing

lol! Ja, det er jo en fordel...

Lykke til! albino
Red
Red

Antall Innlegg : 249
Join date : 23.05.2009
Age : 44
Bosted : Oslo

https://kreativmamma.norwegianforum.net/

Til Toppen Go down

starte studio? Empty Re: starte studio?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet