Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.

Join the forum, it's quick and easy

Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.
Kreativmamma
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Søker utstillere med unike produkter til arrangement

2 posters

Go down

Søker utstillere med unike produkter til arrangement Empty Søker utstillere med unike produkter til arrangement

Poste  Draw-A-Line Ons Mai 27, 2009 12:15 pm

Jeg har eget utsalg på en gård i Akershus og ønsker å komme i kontakt med andre som produserer hovedsakelig "kunst og design", men egentlig alle med unike produkter kan sende meg en mail hvis dere ønsker å være med å promotere og vise dere frem! (Jeg er ute etter et vidt spekter og velger ut etter hva jeg synes passer med de andre utstillerne og for å gi et spennende utvalg til kundene. Kanskje rett og slett mammagrunder kunne vært et arrangement???)

I fjor jul arrangerte jeg julemesse santa se www.wennersgaard.no/newsdet69.htm for å lese litt om det jeg gjorde i fjor. Da var det bikkjekaldt å være i låven, så i år blir stabburet utvidet og der er det varme! Litt mindre plass, men veldig koselig atmosfære. Vi driver med poteter, så vi har også en "potetens dag" og skal også delta på kulturhelgen som arrangeres av Lions. Jeg er også åpen for forslag fra andre!
Dette er et relativt nytt tilbud, men jeg er veldig fornøyd med oppmøtet som har vært. Jeg tar 250,- pr. dag for å dekke strøm og plakater. Markedsføringsmateriell lager jeg som du mottar digitalt, men alle må være med på å spre til venner og kjente! Jeg legger også vekt på at det skal være barnevennlig - aktivitetsbord for barn er et must! albino

Kunne dette være noe for deg? Kontakt meg gjennom www.wennersgaard.no !
Draw-A-Line
Draw-A-Line

Antall Innlegg : 23
Join date : 25.05.2009
Age : 42
Bosted : Akershus

http://www.wennersgaard.no

Til Toppen Go down

Søker utstillere med unike produkter til arrangement Empty Re: Søker utstillere med unike produkter til arrangement

Poste  Red Tor Jun 04, 2009 11:12 am

Draw-A-Line skrev:Jeg har eget utsalg på en gård i Akershus og ønsker å komme i kontakt med andre som produserer hovedsakelig "kunst og design", men egentlig alle med unike produkter kan sende meg en mail hvis dere ønsker å være med å promotere og vise dere frem! (Jeg er ute etter et vidt spekter og velger ut etter hva jeg synes passer med de andre utstillerne og for å gi et spennende utvalg til kundene. Kanskje rett og slett mammagrunder kunne vært et arrangement???)

I fjor jul arrangerte jeg julemesse santa se www.wennersgaard.no/newsdet69.htm for å lese litt om det jeg gjorde i fjor. Da var det bikkjekaldt å være i låven, så i år blir stabburet utvidet og der er det varme! Litt mindre plass, men veldig koselig atmosfære. Vi driver med poteter, så vi har også en "potetens dag" og skal også delta på kulturhelgen som arrangeres av Lions. Jeg er også åpen for forslag fra andre!
Dette er et relativt nytt tilbud, men jeg er veldig fornøyd med oppmøtet som har vært. Jeg tar 250,- pr. dag for å dekke strøm og plakater. Markedsføringsmateriell lager jeg som du mottar digitalt, men alle må være med på å spre til venner og kjente! Jeg legger også vekt på at det skal være barnevennlig - aktivitetsbord for barn er et must! albino

Kunne dette være noe for deg? Kontakt meg gjennom www.wennersgaard.no !

Når er dette? Kan jeg stille ut dette: https://www.facebook.com/album.php?aid=71437&id=688722314&l=e67ad63315
Red
Red

Antall Innlegg : 249
Join date : 23.05.2009
Age : 44
Bosted : Oslo

https://kreativmamma.norwegianforum.net/

Til Toppen Go down

Søker utstillere med unike produkter til arrangement Empty Re: Søker utstillere med unike produkter til arrangement

Poste  Draw-A-Line Tor Jun 04, 2009 4:06 pm

Oi, disse var super kule!!! Jeg tror julemarkedet blir 14 november - må bare sjekke en ting først, akkurat kommet fra hyttetur idag! Men jeg ønsker også å ha folk de lørdagene jeg har oppe fremover - jeg sender deg en email på dette! Hadde vært en mulighet for deg å promotere dette nettstedet + boka di også hvis du vil! Very Happy
Draw-A-Line
Draw-A-Line

Antall Innlegg : 23
Join date : 25.05.2009
Age : 42
Bosted : Akershus

http://www.wennersgaard.no

Til Toppen Go down

Søker utstillere med unike produkter til arrangement Empty Re: Søker utstillere med unike produkter til arrangement

Poste  Red Tor Jun 04, 2009 5:01 pm

Draw-A-Line skrev:Oi, disse var super kule!!! Jeg tror julemarkedet blir 14 november - må bare sjekke en ting først, akkurat kommet fra hyttetur idag! Men jeg ønsker også å ha folk de lørdagene jeg har oppe fremover - jeg sender deg en email på dette! Hadde vært en mulighet for deg å promotere dette nettstedet + boka di også hvis du vil! Very Happy

OK - da vet jeg det Very Happy

Ja, de er veldig kule. Hvis du vet om noen som er interressert, så selger jeg en del nå. Så hvis jeg kan delta på markedet, er dette supert. Fine strandbager... Jeg begynner å merke på kroppen av markedsføringen til nå har gått via jungeltelegrafen, og nå er visst dette kommet litt til kort.
Red
Red

Antall Innlegg : 249
Join date : 23.05.2009
Age : 44
Bosted : Oslo

https://kreativmamma.norwegianforum.net/

Til Toppen Go down

Søker utstillere med unike produkter til arrangement Empty Re: Søker utstillere med unike produkter til arrangement

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet