Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.

Join the forum, it's quick and easy

Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.
Kreativmamma
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Jeg er på jakt etter samarbeidspartnere! Vil starte oppdateringstjeneste/innholdsproduksjon for nett...

2 posters

Go down

Jeg er på jakt etter samarbeidspartnere! Vil starte oppdateringstjeneste/innholdsproduksjon for nett... Empty Jeg er på jakt etter samarbeidspartnere! Vil starte oppdateringstjeneste/innholdsproduksjon for nett...

Poste  Lifelines Ons Mai 27, 2009 1:55 pm

Hei alle sammen! Jeg må først si at dette var et veldig fint forum Very Happy

Så lurte jeg på om det tilfeldigvis er noen her, helst i Bergen siden det er der jeg bor, som kunne tenke seg å etablere firma sammen med meg? Jeg går på etablererkurs med planer om å starte egen bedrift. Jeg vil tilby tjenester innen oppdatering/reinskriving/tilpassing av innhold for nett, og produksjon av nytt innhold.

Litt om meg: Jeg har blant annet studert nettjournalistikk og informatikk, og er veldig interessert i språk og kommunikasjon. Jeg har to barn på to og fire, og ønsker å ha en fleksibel jobb med mulighet for å styre min egen hverdag. Drømmen har alltid vært å drive for meg selv, men det hadde vært fint å ha noen å samarbeide med...

Noen som er interessert? Du bør jo helst være interessert i språk, rettskriving og nettskriving. Og ha evnen til å formulere deg klart og enkelt.

Lifelines

Antall Innlegg : 1
Join date : 27.05.2009
Age : 51
Bosted : Bergen

Til Toppen Go down

Jeg er på jakt etter samarbeidspartnere! Vil starte oppdateringstjeneste/innholdsproduksjon for nett... Empty Re: Jeg er på jakt etter samarbeidspartnere! Vil starte oppdateringstjeneste/innholdsproduksjon for nett...

Poste  Red Ons Mai 27, 2009 5:07 pm

Lifelines skrev:Hei alle sammen! Jeg må først si at dette var et veldig fint forum Very Happy

Så lurte jeg på om det tilfeldigvis er noen her, helst i Bergen siden det er der jeg bor, som kunne tenke seg å etablere firma sammen med meg? Jeg går på etablererkurs med planer om å starte egen bedrift. Jeg vil tilby tjenester innen oppdatering/reinskriving/tilpassing av innhold for nett, og produksjon av nytt innhold.

Litt om meg: Jeg har blant annet studert nettjournalistikk og informatikk, og er veldig interessert i språk og kommunikasjon. Jeg har to barn på to og fire, og ønsker å ha en fleksibel jobb med mulighet for å styre min egen hverdag. Drømmen har alltid vært å drive for meg selv, men det hadde vært fint å ha noen å samarbeide med...

Noen som er interessert? Du bør jo helst være interessert i språk, rettskriving og nettskriving. Og ha evnen til å formulere deg klart og enkelt.

VI er interressert! Send meg en PM - dere kan virkelig bidra med artikler inne hos oss! Hva vil i såfall dere ha av oss? Bor ikke i Bergen, men vi kan jo inngå et lite samarbeid og hjelpe hverandre litt innimellom. Ikke nødvendigvis starte bedrift sammen, men samarbeide som to likeverdige partnere som innimellom gjør hverandre tjenester. Hva sier du? Basketball
Red
Red

Antall Innlegg : 249
Join date : 23.05.2009
Age : 43
Bosted : Oslo

https://kreativmamma.norwegianforum.net/

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet