Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.

Join the forum, it's quick and easy

Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.
Kreativmamma
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Her kommer en tobarnsmor fra Kristiansand:)

5 posters

Go down

Her kommer en tobarnsmor fra Kristiansand:) Empty Her kommer en tobarnsmor fra Kristiansand:)

Poste  UrbanMum Søn Mai 24, 2009 9:54 pm

Hei,

Jeg er en 22 (86 modell) gammel tobarnsmor fra det blide sørland! Driver nettbutikken www.urbankids.no og jobber i tillegg i en barnehage!

Ser på meg selv som veldig kreativ og har alltid masse store planer og idéer, men erfarer stadig at dagene og ukene er for korte til å få til alt! Men mest av alt vil jeg bare kose meg med mine to herlige barn, Lukas (3) og Hermine (1)...og selvfølgelig min kjære mann:)

Gleder meg til å bli kjent med mange ivrige sjeler her inne!
UrbanMum
UrbanMum

Antall Innlegg : 36
Join date : 24.05.2009
Age : 37
Bosted : Kristiansand

http://www.urbankids.no

Til Toppen Go down

Her kommer en tobarnsmor fra Kristiansand:) Empty Re: Her kommer en tobarnsmor fra Kristiansand:)

Poste  Red Søn Mai 24, 2009 10:04 pm

UrbanMum skrev:Hei,

Jeg er en 22 (86 modell) gammel tobarnsmor fra det blide sørland! Driver nettbutikken www.urbankids.no og jobber i tillegg i en barnehage!

Ser på meg selv som veldig kreativ og har alltid masse store planer og idéer, men erfarer stadig at dagene og ukene er for korte til å få til alt! Men mest av alt vil jeg bare kose meg med mine to herlige barn, Lukas (3) og Hermine (1)...og selvfølgelig min kjære mann:)

Gleder meg til å bli kjent med mange ivrige sjeler her inne!

Velkommen hit, kjære sørlending sunny

Med vennlig hilsen

Red og Admin flower
Red
Red

Antall Innlegg : 249
Join date : 23.05.2009
Age : 44
Bosted : Oslo

https://kreativmamma.norwegianforum.net/

Til Toppen Go down

Her kommer en tobarnsmor fra Kristiansand:) Empty Re: Her kommer en tobarnsmor fra Kristiansand:)

Poste  Lenemor Søn Mai 24, 2009 10:16 pm

velkommen inn hit Very Happy

Lenemor

Antall Innlegg : 10
Join date : 24.05.2009
Age : 38
Bosted : Råholt

Til Toppen Go down

Her kommer en tobarnsmor fra Kristiansand:) Empty Re: Her kommer en tobarnsmor fra Kristiansand:)

Poste  Kine Søn Mai 24, 2009 10:18 pm

Velkommen inn hit..
Gleder meg til å titte på sia di Cool
Kine
Kine

Antall Innlegg : 62
Join date : 24.05.2009
Age : 38
Bosted : Skedsmo

Til Toppen Go down

Her kommer en tobarnsmor fra Kristiansand:) Empty Re: Her kommer en tobarnsmor fra Kristiansand:)

Poste  nip Tir Mai 26, 2009 5:57 pm

Hyggelig å se deg her inne Smile

nip

Antall Innlegg : 57
Join date : 24.05.2009

Til Toppen Go down

Her kommer en tobarnsmor fra Kristiansand:) Empty Re: Her kommer en tobarnsmor fra Kristiansand:)

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet