Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.

Join the forum, it's quick and easy

Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.
Kreativmamma
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Utålmodig mamy-to-be med egen nettside

2 posters

Go down

Hva leser du om på nettet?

Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Vote_lcap13%Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Vote_rcap 13% 
[ 1 ]
Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Vote_lcap13%Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Vote_rcap 13% 
[ 1 ]
Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Vote_lcap13%Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Vote_rcap 13% 
[ 1 ]
Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Vote_lcap38%Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Vote_rcap 38% 
[ 3 ]
Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Vote_lcap0%Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Vote_lcap13%Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Vote_rcap 13% 
[ 1 ]
Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Vote_lcap13%Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Vote_rcap 13% 
[ 1 ]
 
Antall stemmer : 8
 
 

Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Empty Utålmodig mamy-to-be med egen nettside

Poste  lala82 Tor Jul 09, 2009 10:52 pm

Hei!!

Ville bare presentere meg selv her inne. Jeg er 26 (snart 27) år gammel, bor i Kristiansand og har termin imorra Smile

Det blir mitt første barn og jeg gleder meg vilt! Føler meg ganske kreativ så når jeg endelig skal bli mor så passer jo kreativ mamma perfekt for meg Smile

Nettsiden min er her: http://levlogisk.com og handler om å inspirere til en grønn og rettferdig livsstil. Der er noe for enhver smak med typiske jente-kategorier som interiør, helse og skjønnhet, mat og drikke, mote og baby og samliv for å nevne noen. Alt med en grønn vinkling.

Ellers så jobber jeg vanligvis i et bemanningsbyrå men går nå i mammapermisjon. Jeg liker å organisere og ha mange baller i lufta, drømmen er å en dag starte for meg selv..men da trenger jeg endel penger så er vel bare å begynne å spare...og det er jo lett (ehh..nei..det er ikke det).

Joina her for å få delt meninger og lese om andres meninger og ikke minst kanksje få litt inspirasjon, samt inspirere andre..det hadde vært gøy Smile Dette er mitt femte innlegg idag, sorry, er bare veldig ivrig nybegynner... Very Happy
lala82
lala82

Antall Innlegg : 14
Join date : 09.07.2009
Bosted : Kristiansand

http://levlogisk.com

Til Toppen Go down

Utålmodig mamy-to-be med egen nettside Empty Re: Utålmodig mamy-to-be med egen nettside

Poste  Red Tor Jul 09, 2009 10:58 pm

Vi liker ivrige nybegynnere - så velkommen! cheers
Red
Red

Antall Innlegg : 249
Join date : 23.05.2009
Age : 44
Bosted : Oslo

https://kreativmamma.norwegianforum.net/

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet