Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.

Join the forum, it's quick and easy

Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.
Kreativmamma
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hiver meg på!

3 posters

Go down

Hiver meg på! Empty Hiver meg på!

Poste  Serene Tor Mai 28, 2009 9:46 pm

Heihei

Kan gjerne teste ut dette og kanskje være en ressurs? Har drevet eget firma i noen år, men solgte pga flytting. Er snart ferdig med mammapermisjon, og leker med tanken om å starte med et importselskap etterhvert. Føler jeg må sette meg inn i ulike ting som feks netthandel, som ser ut til å være viktig for fremtidens butikker.

Serene

Antall Innlegg : 2
Join date : 28.05.2009

Til Toppen Go down

Hiver meg på! Empty Re: Hiver meg på!

Poste  Red Tor Mai 28, 2009 10:44 pm

Serene skrev:Heihei

Kan gjerne teste ut dette og kanskje være en ressurs? Har drevet eget firma i noen år, men solgte pga flytting. Er snart ferdig med mammapermisjon, og leker med tanken om å starte med et importselskap etterhvert. Føler jeg må sette meg inn i ulike ting som feks netthandel, som ser ut til å være viktig for fremtidens butikker.

Så flott! Vi gleder oss til å høre om dine erfaringer! cheers
Vi tror absolutt at en blanding av etablerte og nystartede gründere er en klar fordel, så velkommen! flower

Hilsen Red og Admin
Red
Red

Antall Innlegg : 249
Join date : 23.05.2009
Age : 44
Bosted : Oslo

https://kreativmamma.norwegianforum.net/

Til Toppen Go down

Hiver meg på! Empty Re: Hiver meg på!

Poste  Kine Lør Jun 06, 2009 9:27 pm

Very Happy Velkommen skal du være
Kine
Kine

Antall Innlegg : 62
Join date : 24.05.2009
Age : 38
Bosted : Skedsmo

Til Toppen Go down

Hiver meg på! Empty Re: Hiver meg på!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet