Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.

Hei, ny her jeg og!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down

Hei, ny her jeg og!

Poste  Stacy on Tir Mai 26, 2009 12:46 pm

Hei, er helt fersk her og gleder meg til å utforske forumet! Very Happy
Er en 30 åring med to gutter på 1 og 3 år, hjemmeværende og masterstudent! Eldste går i bhg, begynte der når han ble 3, minsten er foreløpig hjemme og koser seg med mamma. Er som sagt student men måtte nå forlenge studietid siden jeg har lillingen hjemme...

Ja,det var litt om meg. Gleder meg til å bli kjent med dere! Cool

P.S.er norsk men har ikke vært her lenge nok til å la være å skrive masse feil, så håper dere kan overse det midtimmelom Embarassed

Stacy

Antall Innlegg : 1

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Re: Hei, ny her jeg og!

Poste  Red on Tir Mai 26, 2009 12:57 pm

Stacy skrev:Hei, er helt fersk her og gleder meg til å utforske forumet! Very Happy
Er en 30 åring med to gutter på 1 og 3 år, hjemmeværende og masterstudent! Eldste går i bhg, begynte der når han ble 3, minsten er foreløpig hjemme og koser seg med mamma. Er som sagt student men måtte nå forlenge studietid siden jeg har lillingen hjemme...

Ja,det var litt om meg. Gleder meg til å bli kjent med dere! Cool

P.S.er norsk men har ikke vært her lenge nok til å la være å skrive masse feil, så håper dere kan overse det midtimmelom Embarassed

Velkommen hit, Stacy! Hyggelig å se deg her! Håper forumet kan inspirere deg i videre studieløp. flower

Hilsen Red og Admin
Red

Antall Innlegg : 249

Vis Medlemmets Profil http://kreativmamma.norwegianforum.net/

Til Toppen Go down

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen