Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.

Join the forum, it's quick and easy

Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.
Kreativmamma
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Da er jeg her også!!

3 posters

Go down

Da er jeg her også!! Empty Da er jeg her også!!

Poste  Reggius Søn Mai 24, 2009 10:18 pm

Likte utforminga og ideen bak dette forumet, så vips er jeg her! Liker å se andres kreative tanker og ideer, og følge folk fra idè til handling. Interessant!

Selv er jeg 34 år, samboer med en bonde og vi har en datter på 2 år. Trives med å bo på landet (bygd på ca. 750 sjeler...) men ønsker å gjøre noe mer utav "husa" (Les: låven, fjøset, bura etc.) på garden. Ikke la dem bare bli fylt av rot og utstyr. Er HELT i startgropen av å bli en affiliate, men er fremdeles i undersøkelse/infoinndrivningsfasen... Må bare få mekka en engelsk hjemmeside iogså, foruten den på norsk.
Jobber i bygda som førskolelærer i barnehagen.

Interesser: Familien, bøker (krim), bøker (barnehagefaglig), foto (svært amatør), genealogi (hadde det ikke stjålet sååå masse tid), sportsfiske (ikke fullt såå amatør), digiscrapping, (for mange hobbyer, men shit au)

Meg: Stort sett i godt humør, lar meg rive med, men kan holde hodet kaldt. Trives med livet akkuratt slik det er nå!!

MVH Reggius

Reggius

Antall Innlegg : 11
Join date : 24.05.2009
Age : 49
Bosted : Telemark

Til Toppen Go down

Da er jeg her også!! Empty Re: Da er jeg her også!!

Poste  Admin Søn Mai 24, 2009 10:48 pm

Veldig hyggelig å se deg her, Reggius! Velkommen Very Happy

Vi håper at dette er et konsept som kan vokse, og at det etterhvert blir en arena man kan dele erfaringer, tanker og ideèr. Det er dere som gjør det til det det blir, og vi håper at vi sammen kan hjelpe hverandre til å få til det vi ønsker oss Very Happy

Med vennlig hilsen Red og Admin
Admin
Admin
Admin

Antall Innlegg : 34
Join date : 23.05.2009
Age : 36
Bosted : Tønsberg

https://kreativmamma.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Da er jeg her også!! Empty Re: Da er jeg her også!!

Poste  Reggius Søn Mai 24, 2009 10:52 pm

Admin skrev:Veldig hyggelig å se deg her, Reggius! Velkommen Very Happy

Vi håper at dette er et konsept som kan vokse, og at det etterhvert blir en arena man kan dele erfaringer, tanker og ideèr. Det er dere som gjør det til det det blir, og vi håper at vi sammen kan hjelpe hverandre til å få til det vi ønsker oss Very Happy

Med vennlig hilsen Red og Admin

Takk!

Regg.

Reggius

Antall Innlegg : 11
Join date : 24.05.2009
Age : 49
Bosted : Telemark

Til Toppen Go down

Da er jeg her også!! Empty Re: Da er jeg her også!!

Poste  Kine Man Mai 25, 2009 12:01 am

Koselig at jeg klarte å friste deg inn hit Regg
cherry

Vet du har mye å komme med, så nå gleder jeg meg

(savner forresten "klemme" smily her)
Kine
Kine

Antall Innlegg : 62
Join date : 24.05.2009
Age : 38
Bosted : Skedsmo

Til Toppen Go down

Da er jeg her også!! Empty Re: Da er jeg her også!!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet