Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.

Join the forum, it's quick and easy

Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.
Kreativmamma
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hei og hopp:)

4 posters

Go down

Hei og hopp:) Empty Hei og hopp:)

Poste  Camilla Søn Mai 24, 2009 8:48 pm

Eg er 23 år, mamma Daniela på 2 og liker å tro at eg er ganske kreativ cyclops Syr, scrapper, strikker og er glad i å bake og lage mat også (henger sammen med min favoritthobby for tiden, å spise...) Blir sikkert også å finne inne på "eventyrlysten mamma", for vi elsker å reise!

Ellers så bor eg i Bergen med sambo og Daniela, og studerer sosialantropologi ved universitetet når eg ikke har sommerferie sånn som nå Very Happy

Gleder meg til å følge med her inne!
Camilla
Camilla

Antall Innlegg : 4
Join date : 24.05.2009
Age : 38
Bosted : Bergen

http://bloggentilcamilla.blogspot.com/

Til Toppen Go down

Hei og hopp:) Empty Re: Hei og hopp:)

Poste  Admin Søn Mai 24, 2009 9:23 pm

Velkommen inn til oss Very Happy
Veldig hyggelig å se at dere interesserer dere. Vi håper og tror at mange kan dra nytte av hverandre her inne!



Med vennlig hilsen Red og Admin flower
Admin
Admin
Admin

Antall Innlegg : 34
Join date : 23.05.2009
Age : 36
Bosted : Tønsberg

https://kreativmamma.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Hei og hopp:) Empty Re: Hei og hopp:)

Poste  Kine Man Mai 25, 2009 5:12 pm

Heeei og velkommen
Kine
Kine

Antall Innlegg : 62
Join date : 24.05.2009
Age : 38
Bosted : Skedsmo

Til Toppen Go down

Hei og hopp:) Empty Re: Hei og hopp:)

Poste  Eri Tir Mai 26, 2009 11:14 am

Camilla skrev:Eg er 23 år, mamma Daniela på 2 og liker å tro at eg er ganske kreativ cyclops Syr, scrapper, strikker og er glad i å bake og lage mat også (henger sammen med min favoritthobby for tiden, å spise...) Blir sikkert også å finne inne på "eventyrlysten mamma", for vi elsker å reise!

Ellers så bor eg i Bergen med sambo og Daniela, og studerer sosialantropologi ved universitetet når eg ikke har sommerferie sånn som nå Very Happy

Gleder meg til å følge med her inne!

Heisann!

Jeg studerer også sosialantropologi. På UiO. Hvor studerer du?
Har du gjort, eller tenker du på å ta med deg barnet ditt på feltarbeid? Jeg er mamma til en liten gutt, og jeg vurderer å ta han med meg til utlandet for å gjøre feltarbeid, men vet ikke om jeg tørr. Vi er veldig glade i å reise, vi også, men det blir jo ganske lenge borte da.

Eri

Antall Innlegg : 8
Join date : 26.05.2009

Til Toppen Go down

Hei og hopp:) Empty Re: Hei og hopp:)

Poste  Camilla Ons Mai 27, 2009 7:53 pm

Eri skrev:
Camilla skrev:Eg er 23 år, mamma Daniela på 2 og liker å tro at eg er ganske kreativ cyclops Syr, scrapper, strikker og er glad i å bake og lage mat også (henger sammen med min favoritthobby for tiden, å spise...) Blir sikkert også å finne inne på "eventyrlysten mamma", for vi elsker å reise!

Ellers så bor eg i Bergen med sambo og Daniela, og studerer sosialantropologi ved universitetet når eg ikke har sommerferie sånn som nå Very Happy

Gleder meg til å følge med her inne!

Heisann!

Jeg studerer også sosialantropologi. På UiO. Hvor studerer du?
Har du gjort, eller tenker du på å ta med deg barnet ditt på feltarbeid? Jeg er mamma til en liten gutt, og jeg vurderer å ta han med meg til utlandet for å gjøre feltarbeid, men vet ikke om jeg tørr. Vi er veldig glade i å reise, vi også, men det blir jo ganske lenge borte da.

Eg studerer på UiB, er ferdig med 2 år av bacheloren nå. Eg var på utveksling 4.5 mnd i høst, i Bolivia. Det var ikke direkte feltarbeid, men eg studerte ved universitetet i La Paz. Samboeren min er fra Bolivia (vi møttes der) og både han og datteren min var med. Det gikk kjempefint:) Samboeren min var hjemme med henne, og så gikk hun litt i bhg for det sosiale sin skyld. Vi reiste endel der nede også, blant annet til Peru og Chile. Det var kjempegøy!Smile Gikk mye bedre enn eg hadde trodd å reise med henne! Det står litt på bloggen min...http://bloggentilcamilla.blogspot.com/

Hvor har du lyst å reise da?Smile
Camilla
Camilla

Antall Innlegg : 4
Join date : 24.05.2009
Age : 38
Bosted : Bergen

http://bloggentilcamilla.blogspot.com/

Til Toppen Go down

Hei og hopp:) Empty Re: Hei og hopp:)

Poste  Kine Tor Mai 28, 2009 8:53 am

Camilla skrev:
Gleder meg til å følge med her inne!

Heisann!

Jeg studerer også sosialantropologi. På UiO. Hvor studerer du?
Har du gjort, eller tenker du på å ta med deg barnet ditt på feltarbeid? Jeg er mamma til en liten gutt, og jeg vurderer å ta han med meg til utlandet for å gjøre feltarbeid, men vet ikke om jeg tørr. Vi er veldig glade i å reise, vi også, men det blir jo ganske lenge borte da.[/quote]

Eg studerer på UiB, er ferdig med 2 år av bacheloren nå. Eg var på utveksling 4.5 mnd i høst, i Bolivia. Det var ikke direkte feltarbeid, men eg studerte ved universitetet i La Paz. Samboeren min er fra Bolivia (vi møttes der) og både han og datteren min var med. Det gikk kjempefint:) Samboeren min var hjemme med henne, og så gikk hun litt i bhg for det sosiale sin skyld. Vi reiste endel der nede også, blant annet til Peru og Chile. Det var kjempegøy!Smile Gikk mye bedre enn eg hadde trodd å reise med henne! Det står litt på bloggen min...http://bloggentilcamilla.blogspot.com/

Hvor har du lyst å reise da?Smile[/quote]

Ååå, det hørtes deilig ut + mange erfaringer rikere
I love you
Kine
Kine

Antall Innlegg : 62
Join date : 24.05.2009
Age : 38
Bosted : Skedsmo

Til Toppen Go down

Hei og hopp:) Empty Re: Hei og hopp:)

Poste  Eri Fre Jun 05, 2009 8:58 pm

Så tøft av deg å studere i utlandet slik! Det får du sikkert masse igjen for.
Jeg har bestemt meg for å gjøre feltarbeid i Norge. Tørr ikke noe annet jeg. Men det er jo noe annet når du har en mann som er utenlandsk!

Eri

Antall Innlegg : 8
Join date : 26.05.2009

Til Toppen Go down

Hei og hopp:) Empty Re: Hei og hopp:)

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet