Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.

Join the forum, it's quick and easy

Kreativmamma
Vi har fått ny hjemmeside! Very Happy Sjekk ut www.kreativmamma.no - en side med gode, engasjerende artikler og forum.
Kreativmamma
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Skatt/Mva/Regnskap!!

3 posters

Go down

Skatt/Mva/Regnskap!! Empty Skatt/Mva/Regnskap!!

Poste  Marianne Ons Jun 24, 2009 12:02 pm

Hvordan gjør dere dette??

1.REGNSKAP
Gjør dere regnskapet selv? evt hvilket program?
og hva koster det for dere som evt setter dette bort til et annet firma?

2.Mva
Hvordan foregår momsavregning/betaling egentlig? Har akkurat blitt registrert momspliktig,men så har jeg ikke hørt noe mer..hehe..så lurer litt på hvordan man skal gjøre det hele...

3.Skatt
Hvordan betaler dere skatten egentlig???



Til mitt forsvar kan jeg si at jeg kun har hadd nettbutikken min i et halvt års tid nå så er rimelig fersk i gamet... Cool
Marianne
Marianne

Antall Innlegg : 27
Join date : 24.05.2009
Age : 39

http://www.gravidshop.com

Til Toppen Go down

Skatt/Mva/Regnskap!! Empty Re: Skatt/Mva/Regnskap!!

Poste  ADHDmamma Fre Jul 10, 2009 8:58 pm

Jeg bruker et regnskapsfirma, og det eneste jeg gjør selv er å betale regninger, føre kassedagbok, og så regne ut hva de ansatte skal ha i lønn.

Alt av fakturaer, kvitteringer, kassadagbøker og ferdig lønnsoversikt blir gitt til kontoret, som så gir meg oversikt over regnskap tilbake, samt hva de ansatte skal ha i lønn og hva som skal settes på skattetrekkskonto. MVA blir regnet ut og jeg får en regning på det, og de tar selvangivelsen min også.

ADHDmamma

Antall Innlegg : 10
Join date : 17.06.2009

Til Toppen Go down

Skatt/Mva/Regnskap!! Empty Re: Skatt/Mva/Regnskap!!

Poste  oolicks_rNd Lør Sep 12, 2009 2:39 pm


Ja, det er best å kjøpe regnskapsfirma tjenester. Først og fremst er pålitelig og rask. Du vil aldri gå galt med dem. Very Happy



Book billig billetter hos GOTOGATE

oolicks_rNd

Antall Innlegg : 3
Join date : 12.09.2009

Til Toppen Go down

Skatt/Mva/Regnskap!! Empty Re: Skatt/Mva/Regnskap!!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet